To nietypowe podejście, które pozwala pokazać nieruchomość w zupełnie innym świetle – dosłownie i w przenośni. Odpowiednio zorganizowana nocna sesja może podkreślić charakter domu, ogrodu czy tarasu, budując klimat, który zapada w pamięć kupującym.
Kupujący podejmują decyzje nie tylko w oparciu o fakty, ale również – a często przede wszystkim – na podstawie emocji. Wnętrze, które wywołuje pozytywne skojarzenia, buduje poczucie komfortu czy daje wyobrażenie przyszłego życia, znacznie szybciej znajduje nabywcę.
Coraz częściej potencjalni nabywcy chcą obejrzeć nieruchomość jeszcze zanim umówią się na spotkanie. Odpowiedzią na te potrzeby są wirtualne spacery – technologia, która w ostatnich latach zyskuje ogromną popularność.
W ostatnich latach liczba biur nieruchomości w Polsce systematycznie rośnie. Rynek wydaje się nasycony, a konkurencja o klienta jest coraz bardziej widoczna — zwłaszcza w dużych miastach. Mimo to, wiele nowych agencji wchodzi na rynek i z powodzeniem buduje swoją pozycję.
Przejście z roli agenta do właściciela biura to zmiana nie tylko zakresu obowiązków, ale przede wszystkim perspektywy. Jako agent skupiasz się na własnych wynikach sprzedażowych, a sukces zależy głównie od Twojej pracy i zaangażowania. Właściciel biura musi jednak myśleć szerzej — planować, zarządzać zespołem, rozwijać firmę i dbać o jej rentowność.
Jeśli prowadzisz biuro nieruchomości, to pewnie wiesz, jak trudno zbudować stabilny zespół. Może nie raz przyjmowałeś/aś nowych agentów, którzy po kilku tygodniach… znikali. Bez efektów, bez transakcji, bez słowa. Wtedy zastanawiasz się: co poszło nie tak? Czy źle rekrutuję, czy może po prostu ta praca nie jest dla każdego?
W tym artykule chcę podzielić się z Tobą 5 błędami, które najczęściej popełniają początkujący właściciele biur nieruchomości. To nie są błędy wynikające ze złych intencji – zwykle po prostu brakuje doświadczenia albo dobrego planu. Jeśli jesteś na etapie zakładania biura albo prowadzisz je od niedawna, te wskazówki mogą Ci bardzo pomóc.
Otwarcie biura nieruchomości wydaje się prostym pomysłem na biznes. Jednak w praktyce sukces agencji zależy od wielu czynników, a jednym z najważniejszych jest lokalny rynek, na którym będzie działać. To właśnie od lokalizacji zależy, ilu będziesz mieć klientów, jak duża będzie konkurencja i czy znajdziesz swoją niszę, która pozwoli się wyróżnić.
Mieszkanie 100 metrów w centrum Wieliczki, to nie to samo co centrum Krakowa,
Mieszkanie do sprzedaży powinno być przygotowane!
Dlaczego?
Dlatego właśnie, że każdy potencjalny zainteresowany kupnem powinien umieć sobie wyobrazić
siebie, może też swoją rodzinę w tym nowym dla Nich miejscu.
